روسیه برای مقابله با بحران مالی احتمالی 40 میلیارد دلار تخصیص می دهد
نوشته شده توسط : vzwdolor

به گزارش ایرنا به نقل از كانال دوم تلویزیون دولتی روسیه، سیلوانف گفت: دولت روسیه 40 میلیارد دلار در سال جاری و آینده تخصیص می دهد تا در صورت تشدید بحران در اروپا در بخش های اقتصادی و اجتماعی روسیه بكار گرفته می شود.

وی خاطرنشان كرد: وزارت دارایی روسیه چنین طرحی را برای مقابله با بحران مالی و اقتصادی تنظیم كرده است.

وزیر دارایی روسیه گفت: دولت روسیه در این راستا تصمیم گرفته است صندوق ویژه ای با موجودی 4/15 میلیارد دلار (500 میلیارد روبل) را در سال آینده تاسیس كند كه اعتبارات مالی آن برای تامین مالی تدابیر ضدبحران بكار گرفته خواهد شد.

سیلوانف از جمله این تدابیر، حمایت از اقشار كم بضاعت جامعه و مراكز اقتصادی و صنعتی بزرگ و نیز راه بازپرداخت بدهی های آنها را نام برد.

وی با بیان اینكه در سال 2009 در جریان بحران مالی جهانی، موانع اداری و بوروكراسی مانع از اقدام سریع دولت برای كمك به مراكز اقتصادی شد، خاطرنشان كرد: در حال حاضر تسهیلاتی پیش بینی شده است كه از بروز این گونه مشكلات جلوگیری می كند.

در ماههای اخیر بروز مسایلی در ساختار مالی و اقتصادی روسیه مانند كاهش 20 درصدی ارزش برابری روبل روسیه در برابر دلار آمریكا ،نگرانی هایی را در میان مقام های روس برانگیخته و برخی بروز این مشكلات را نشانه آغاز بحران مالی در این كشور در ماه های اینده ارزیابی می كنند.

روسیه در سال های 2008 و 2009 برای مقابله با بحران مالی كه آمریكا عامل بروز آن در سطح جهانی بود 200 میلیارد دلار از ذخایر طلا و ارز خارجی خود را مصرف كرد.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: مرخصی , زمستان , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: